Thursday 24 August 2017

Computer Setup For Forex Handel


Världens största leverantör av Trading Computers Amp Monitor Monitor Array Testimonial Som en heltidspersonal med över 30 år i investeringsbranschen vet jag vikten av att ha rätt verktyg. Falcon-datorer ger den typ av exceptionell BRUTE-kraft som krävs för att behålla vår position som ett topprankat handelssystemdesignföretag. Skillnaden mellan dessa datorer och typiska rabatterade butiksmodeller är som skillnaden mellan en YUGO och en CORVETTE Falcon är den bästa handelsdatorn Joe Krutsinger, CTA Professional Trader, Författarens talare på handel. Handelsdatorer - Prestandakrav Om du ökar datorns hastighet med 20 då prestanda för den datorn kommer att öka med 20. Vi gör det bäst. Billiga datorer kräver att Intel ska betygsätta sina processorer långsammare än de säkert kan gå. Våra moderkort har 12-16 spänningsregulatorer vs. 2-3 som är typiska för billiga datorer. Fler spänningsregulatorer innebär en jämnare spänningsavgivning och mycket bättre stabilitet. Våra moderkort är också mer exakta när du ställer in rätt spänning. Med mjukare effekt och mer exakt spänningskontroll kan våra datorer gå snabbare. Det finns dåliga metoder inom dataindustrin. Intel har lagt ut varningar på dessa dåliga metoder. Vi är försiktiga att leverera till dig den snabbaste möjliga datorn som ligger inom CPU: s driftsparametrar. Vi har gjort det i över 8 år och vi är en Intel Gold-partner. För de bästa tradingdatorerna, gå med Falcon Trading Computers Falcon Trading Datorer - Företagsnyheter November 2014: Den välkända näringsidkaren John Carter beställer ny F-52X handelsdator. November 2014: PropTrading Canada Golden Market Management placerar femte multi-dator order. November 2014: Epcylon Technologies inc. av Kanada placerar andra multi-dator ordning. Oktober 2014: Högsta oktoberförsäljning på rekord för Falcon Trading Systems september 2014: Latam Securities LLC (New York) placerar första multi-dator order. Juni 2014: Elberon Investment Fund (Austin TX) placerar första multi-dator ordning. Maj 2014: Inergix placerar order för 14 handelsdatorer för sina handlare. April 2014: Falcon Trading Systems registrerar 11 försäljningsvinster för första 4 månaderna 2014. Februari 2014: Bethune-Cookman University School of Business (inklusive aktiehandel) placerar andra stora order för handelsdatorer och bildskärmar. Augusti 2013: Jitneytrade (Kanada) placerar sin fjärde order för Falcon Trading Computers. Juli 2013: Pierpont Securities placerar sin 6: e order för flera enheter för Falcon Trading Computers. Juli 2013: MET Zürich LLP placerar sin fjärde order på Falcon Trading Computers Maj 2013: Danske Commodities of Denmark placerar 4: e följd på flerhetsorder med Falcon April 2013: MarketGauge placerar 4: e order från Falcon Trading Computers Januari 2013: PropTrading Group SEZC (Cayman Islands) väljer Falcon trading datorer för sina handlare Januari 2013: Bethune-Cookman University väljer Falcon trading datorer för Business School (inklusive aktiehandel) Januari 2013: Lindsay Capital Corp. (Caymanöarna) väljer Falcon trading datorer för sina handlare Januari 2013 : Det oberoende investerarinstitutet (Toronto, Kanada) väljer Falcon trading computers januari 2013: Mandara Energy Ltd. (London) placerar sin fjärde order för Falcon trading datorer December 2012: Crescent Capital Ventures LLC (New York) lägger order med Falcon All of our handelsdatorer är byggda och stödda av vår personal. Vi är stolta över vårt arbete och lägger ut ingenting. Gratis handelsguider från Falcon Lär dig Hur man handlar om handel hjälper början till näringsidkaren att förstå hisher val och olika vägar i handelsvärlden. Att välja rätt väg för dig är väldigt viktigt. Många nybörjare kunde ha gjort mycket bättre om de hade en bättre förståelse för alla sina alternativ. Är Stocks eller Forex eller Options eller Futures ditt bästa val Vilka metoder bör du överväga Vilken tidsram ska du handla? Denna guide sammanfattar vad som krävs för att bli en oberoende näringsidkare (inget dagjobb) eller en seriös näringsidkare som fortfarande vill behålla sitt jobb . Vad ska du förvänta dig för avkastning Vilken mäklare ska du använda Vilken mjukvara ska du använda Riskhantering är där de flesta nya handlare misslyckas genom att handla för mycket risk för varje handel. Vi kommer att vägleda dig om korrekt riskhantering. Vad sägs om automatiserad handel Vilken utrustning ska du ha A måste läsa för de flesta nybörjare och mellanhandlare. Hur man är en aktiehandlare Den här guiden tar hand om hur man handlar om handlare och fokuserar på bara aktiehandel. Aktiehandel har unika egenskaper i jämförelse med andra typer, som Forex eller Futures. Vid Falcon säljer vi datorer till många veteranhandlare. I den här guiden försöker vi fokusera på några av de centrala principerna om vad vi har lärt oss i handel och vad våra veteranhandlare har sagt till oss de har lärt sig. Den ultimata guiden för att köpa en handelsdator och göra teknik för dig. Vad behöver du i en datorinstallation med flera bildskärmar upphovsrätt 2004-2017 Alla rättigheter reserveradeDay Trading Computer 8211 Så här ställer du dig upp på Day Trading Computer 8211 Hur sätter du upp Allt som i något företag är utrustning ett måste och dagshandel är ingen undantag. Eftersom du letar efter dagens handelsutrustning antar jag att du är fullt medveten om serverns gårdar som används av de automatiserade handelsföretagen baserade på New York och Connecticut. Nåväl, det här är inte ett arkitekturdokument för att bygga nästa datacenter, men du får all grunderna för vilken utrustning du behöver för att komma igång i daghandel. En sak som jag vill påpeka är att efter att du läst artikeln kan du testa din nuvarande systemhastighet genom att använda en Trading Simulator. Vad behöver jag för att komma igång med Day Trading Inte bara kommer du att behöva en solid strategi eller teknik för dagens handel, men dagens handelsutrustning för datorutrustning kommer att vara lika viktigt när du ställer in dig själv upp till dagens handel. Dagshandel innebär att du kan utnyttja mycket snabba rörelser ibland, ibland kommer du att vara i handeln under mindre än 10 sekunder. En dagshandelsdator med snabb processor kommer att krävas för att hantera den hastighet som du behöver utföra. Jag skulle föreslå minst en Pentium 4 med minst 1 GB RAM och en 40 GB hårddisk. En sak som du vill vara medveten om är användbarheten hos dual core processorer. Dubbelkärna betyder inte nödvändigtvis snabbare om din handelsapplikation inte stöder den. Till exempel, en AMD-dubbelkärna som körs vid 2 GHz hjälper inte till Tradestation eftersom den applikationen inte är gjord för att utnyttja en dubbelkärnig processor från och med. Du är bättre med en enda kärn Pentium 4 i denna situation. Förstå den handelsplattform du vill använda innan du spenderar pengar på en dator. Och glöm inte, använd ett överspänningsskydd för att skydda din utrustning. Jag handlar med 4 monitorer så att jag kan spåra olika lager och andra tekniska indikatorer samtidigt. Det är verkligen en personlig preferens, vissa handlare kommer undan med att använda en bärbar dator medan vissa behöver 12 bildskärmar att handla. Om din dagstransportdator kräver en multi-monitor setup måste du också köpa ett grafikkort som tillåter flera monitorns inställningar. ATI och Matrox har några bra grafikkort som kostar mellan 250 och 500 för att köpa. Jag rekommenderar starkt att göra lite forskning och sedan kontrollera priserna på eBay. Det var där jag köpte alla mina grafikkort och jag fick över 50 av försäljningspriset. Du kan också besöka webbplatser som digital tigrar, även om du inte köper från dem, kan du få en idé för vad du behöver. För dig som inte är datorkunnande är det här en bra plats för en helt funktionell inställning. Det kommer att kosta lite mer men det ger dig lugn och ro. En slutlig notering på bildskärmar, se till att du får bildskärmar med en bra upplösning och håller ljusstyrkan låg så att dina ögon inte spänner. Ställ in dina bildskärmar på rätt sätt i början och du kommer bokstavligen att undvika huvudvärk att titta på skärmen hela dagen. Dag Trading Computer Internet Connection Slutligen behöver du åtminstone en kabelmodemanslutning. Handel är mycket snabb och dina data behöver vara snabbare. Ju snabbare desto bättre. Den mest effektiva anslutningen med högsta hastighet är Verizons FIOS, men det här är inte tillgängligt för många från och med än. Nedan följer några av de gyllene reglerna när det gäller internetanslutningar: Ingen handel på biblioteket - nätverken är inte säker och de går ofta ner med lite tekniskt stöd i sikte. Ingen Starbucks - gå dit för att dricka ditt kaffe. att inte visa alla du är en cool näringsidkare. Du får fler frågor och kommentarer än du kan tänka dig. Ingen 3G-3G är för mobiltelefoner och barn som vill spela arga fåglar. Du är en handelsprofessor och din anslutningshastighet bör vara högre än dina barns ålder. Dagskurs kommer naturligtvis att kräva en realtid dataflöde. Du måste köpa en realtidsabonnemang från din mäklare. Det kommer att finnas en avgift för de flesta av de utbyten som du behöver data i realtid från. Dessutom kommer det att finnas en extra avgift för att visa informationen på nivå 2. Realtidsnyhetsfeeds blir lite dyrare än de aktiekursdata du betalar för. Det kan springa runt 100 per månad för ett RT-nyhetsflöde. Det värsta som kan hända är att din daghandel dator kan krascha på dig medan du handlar. Det är alltid viktigt att ha en bärbar dator eller dator som är inställd med lämplig handelsprogramvara, så att du kommer att kunna byta inställningar ganska snabbt i händelse av ett maskinvarufel. Lika viktigt att ha en backup för din dagshandel dator är att ha en säkerhetskopiering internetuppkoppling. Jag kan inte ens räkna hur många gånger min internetuppkoppling gick ner under handelsperioden på mig. Det här är en stor risk och kan kosta dig lite pengar. Om du är en seriös dag näringsidkare, skulle jag föreslå att leda din plats med förmågan att hantera dubbla internetanslutningar som kan slås om i händelse av ett nätverksavbrott hos en av dina leverantörer. Det är bara inte värt att vara i fara för de små avgifterna som är förknippade med att ha en säkerhetskopia. Programvaran bör hållas till ett minimum med handelsdatorer. Du vill inte att systemresurserna ska tas upp av programvara från tredje part som inte är relaterad till handel. Förutom din handelsprogramvara. Jag föreslår att jag kör ett antivirusprogram och Microsoft Office, men inte mycket mer. Ditt daghandelskommandot bör behandlas med största respekt och tänkas noggrant. Målet är att undvika att din maskin låses upp när tid och försäljningsfönstret går bonkers vid en paus på 9:30. Växlingen mellan flera skärmar och fönster kommer också att visa sig lite mycket för en bärbar dator. Så, gå inte billigt. Tillbringa pengar på förhand så att du har ett skott till framgång. När du är redo att ta hoppet och inte vill spendera tid att bygga din egen maskin, bör du kolla in följande resurser: Relaterade PostTrading Datortips för att få den bästa installationen i en handelsdator I8217m frågades ofta om installation av min handelsdator och vad är en rimlig summa att spendera på en sådan dator. Jag ville ta ett par minuter för att dela mina tankar och hjälpa dig att skapa den bästa handelsdatorn för pengarna. Sedan starten i finansbranschen har jag alltid arbetat med Windows-datorer (persondatorer). Jag har inte mycket erfarenhet av Apple Macintosh-datorer (Mac), så informationen jag delar med dig kommer att fokusera på datorer. Alla handelsplattformar och programvara är PC-kompatibla. Det motsatta är sant med Mac-datorer där endast några handelsplattformar och programvara är kompatibla. Liksom allt annat får du vad du betalar för i en dator. Det finns en premie på Mac-maskiner jämfört med datorer, vilket vanligtvis är dubbelt så mycket som kostnaden. Macar är dock välbyggda och levereras med bra delar. PC-er å andra sidan är en annan historia. Märkes-datorer, som Dell, HP och Acer, använder några mycket billiga komponenter i sina datorer och livslängden är inte så länge som den borde vara. Dessa billiga delar kanske inte fullt ut utnyttjar några av de viktigaste funktionerna som du vill ha i en dator, till exempel processorn. Och medan du kanske har en bra processor, kanske de andra internalerna i datorn inte optimerar processorn som de borde. Med andra ord betalade du för en premiumprocessor som du aldrig kommer att utnyttja fullt ut. Enligt min uppfattning bygger det bästa stället för din buck din egen dator. Du kan köpa de bästa delarna med var och en som har egen garanti. Det är lätt att uppgradera delar på vägen och reparera enskilda föremål om du har problem. Det finns företag där ute som säljer handelsdatorer som kostar 3000. Du behöver inte det. Det är en vanlig missuppfattning att ju snabbare din processor är desto mer en kant kommer du att få i handel. Sanningen är att handelsplattformar och programvara bara använder en viss mängd resurser på din dator och det är vanligtvis i nedre delen. Dessa dyra datorer är byggda med de finaste delarna för hardcore-spelare. Handelsplattformar och programvara kommer inte ens nära att utnyttja resurserna som kommer med dessa dyrbara datorer. Grunden är att du betalar topp dollar för en toppmodern dator som ligger utanför omfattningen av vad du behöver för handel. Jag köpte nyligen ett nybyggt skrivbord på EBay. Det är en bra dator och här är dess komponenter: Jag driver tre handelsplattformar och två dataflöden och de använder inte mer än sextio procent av min datoranvändning och 5-6 GB minne. Den totala kostnaden för min dator, inklusive frakt, var 370 Trading Display Skärmar: Du behöver bara en skärm för att tjäna pengar. Jag brukade ha sex skärmar på en punkt eftersom jag kände att jag behövde få en 8220pulse8221 på marknaden. Du behöver aldrig så många skärmar. Ditt sinne kan även behandla all den informationen. Jag fann mig bara mer stressad, mer spänd och gjorde hemska beslut på grund av all information som blinkade framför ögonen. När jag blev av med de onödiga skärmarna blev mitt beslut bättre och jag blev mindre trött. När det gäller visuell ingång för handel tror jag att mindre är mer och för närvarande har jag två HP 2159M 21,5 tums HD LCD-skärmar. Uppdaterad en handelsdator för resor: Innan jag köpte skrivbordet som beskrivits ovan använde jag en bärbar dator med två extra bildskärmar. Sedan jag fick skrivbordet tycker jag verkligen om att ta min bärbara dator med mig runt huset eller på vägen. Jag brukade ha Acer AS5742-7120 15,6-tums bärbar dator. Detta fungerade ärligt bra. Det finns dock några program för icke-handel på en Mac som jag ville använda, så jag bestämde mig för att uppgradera till en Apple MacBook Pro 15.48243-bärbar dator. Jag älskar Macbook, men det finns en inlärningskurva om hur man använder den fullt ut jämfört med en dator. Om jag bara skulle välja en dator skulle det vara Macbook. Jag hoppas att denna information hjälpte dig att inse att du inte behöver en superdator för handel och att en anständig dator för ditt handelsföretag kan vara ganska billigt. Jag har delat med dig min trading dator setup. Låt mig veta nedan om din trading setup eller vad du planerar att få efter att ha hört min insikt. Bra tips Att få det bästa upplägget räknas verkligen i ett handelsföretag. Varje person som är i daghandel har alla alternativ på vilken typ av dator eller gadget som ska användas och konfigurationen ska ha. Dessa insikter hjälper verkligen mycket. Daghandel verkar vara trending dessa dagar. Detta är verkligen det bästa sättet att göra affärer genom att bara använda en dator och få pengar. Många av mina läsare är inte daghandlare. Att skapa välstånd från finansmarknaden är inte lika lätt som att plugga in datorn. Trevligt inlägg på enkelheten hos näringsidkare behöver för pc och skärmar. Jag använder lite mer men tycker att det är distraherande ibland - mindre är mer som du sa - om du kör TOS och Chrome exklusivt dagligen - vilken scanner ru använder för alternativaktivitet som du lägger på tack har du uppdaterad information för PC-bärbar dator för handel där jag kan ansluta 2 skärmar med HDMI Du skulle få en extern HDMI till USB-kontakt Vi byggt en dator för min son i år, faktiskt byggde han den med en vän som hade mer erfarenhet, allt jag gjorde var att titta och betala räkningen. Vacker dator för spel och kör Photoshop, långt mer än I8217ve någonsin behövs för handel. Allt jag använder är en vanlig HP-bärbar dator som jag köpte till försäljning på Staples för 500. Det här är min tredje sådan bärbar dator sedan 2000, de går föråldrade eller bryts ner efter ett tag men de är lätta att byta ut. Om du inte är en intensiv dag näringsidkare tror jag inte att du behöver något mer. Jag kör typiskt två kartplattformar, TC2007 och TC2000, liksom Thinkorswim, tillsammans med mina e-postmeddelanden och olika webbplatser utan problem alls. Detta är what8217s upp just nu och it8217s är enkelt att växla fram och tillbaka mellan dem. Varje grundläggande dator eller bärbar dator är tillräckligt för att driva en handelsplattform dessa dagar för majoriteten av de gör det själv investerare.

No comments:

Post a Comment